Nieuws gefilterd op niets

Amendement waarborging kwaliteit Kindregelingen aangenomen

GroenLinks Vlaardingen - Neill Voorburg dient amendement Kindregelingen in - 13 sept. 2018

Kindregelingen zorgen ervoor dat kinderen uit gezinnen die wat minder te besteden hebben (120% bijstandsnorm) tóch naar een sportvereniging kunnen of schoolspullen kunnen aanschaffen. GroenLinks Raadslid Neill Voorburg diende dit door de PvdA gesteunde amendement in: “Alle kinderen in Vlaardingen moeten de kans krijgen om met hun leeftijdsgenoten mee te kunnen doen.”.

Tijd voor een keerpunt

GroenLinks zondagmiddag 9 sept. 2018 tijdens het evenement De Kantine in Actie in de AFAS Live

Afgelopen zondag, 9 september, sprak Jesse Klaver in de grootste kantine van Nederland, de met lunchtafels omgetoverde AFAS live, over problemen in de publieke sector. Dit deed hij niet alleen, veel mensen uit die sector deden hun verhaal, waaruit wel bleek hoe nodig het was dat er politiek licht op de problemen wordt geschenen. 1500 mensen waren aanwezig om naar deze mensen te luisteren en met ze te praten.

Uitgebreid programma tijdens Vredesweek 2018 in Vlaardingen

Programma Vredeweek 2018 in Vlaardingen

De Pax Ambassade van Vrede in Vlaardingen weet elke Vredesweek een zeer uitgebreid programma op te zetten en bereikt hiermee elk jaar een diverse groep Vlaardingers. Onder andere verschillende kerken, tempels, moskeeën en scholen staan tijdens de derde week van september in het teken van ‘Generaties voor Vrede’.