Nieuws over Jan Robberegt

Ook Luchtwachter worden voor Milieudefensie? Geef je op!

Afgelopen zomer won Milieudefensie de rechtszaak tegen de Nederlandse Staat voor gezonde lucht. De regering en gemeenten moeten nu snel aan de slag om de luchtkwaliteit te verbeteren. Maar doen ze dat echt? Dat gaat Milieudefensie vanaf januari 2018 met een Luchtwacht van zoveel mogelijk mensen in de gaten houden. Sluit je aan!

GroenLinks Vlaardingen onderschrijft bescherming en ontwikkeling Midden-Delfland gebied

Op zaterdag 23 september organiseerde de Midden-Delfland Vereniging de Dag van het Polderlandschap - een bijeenkomst voor politieke partijen uit en rond het Midden-Delflandgebied en bedoeld om aandacht te vragen voor Midden-Delfland in de komende verkiezingsprogramma’s. Veel deelnemers ondertekenden de ‘Verklaring van Bouwlust’ waarmee men de intentie uitspreekt zich bij de komende gemeenteraadsverkiezingen op meerdere wijzen in te zetten voor een groen en open Midden-Delflandgebied. Namens GroenLinks Vlaardingen ondertekende bestuurslid Jan Robberegt.

Parijs

Verklaring bestuur en fractie GroenLinks Vlaardingen na aanslagen Parijs 13 november 2015

Met afschuw hebben we zoals zovelen de berichten uit Parijs ontvangen over de aanslagen van vrijdagavond. We betuigen ons medeleven met de slachtoffers in Parijs en wijzen deze daden van barbaars geweld af met alles wat in ons is.