Nieuws over Neill Voorburg

GroenLinks kandidaat Neill Voorburg: Oortjes zijn volstrekt onmogelijk!

Al van het begin af aan dat er sprake was van een Blankenburgtunnel is GroenLinks Vlaardingen actief tegen deze tunnel geweest, op meerdere manieren. Neill Voorburg – nummer 2 op de kandidatenlijst van de komende raadsverkiezingen – schets hieronder waar Vlaardingen op dit moment staat in dit hele traject. Hierbij geïnspireerd door inspanningen van andere partijen in de Raad om een toch al reeds gepasseerd station als ‘oortjes’ tóch op te voeren.

GroenLinks campagne update gemeenteraadsverkiezingen

Neill Voorburg, de campagneleider van GroenLinks Vlaardingen en nummer twee op de kandidatenlijst voor de gemeenteraadsverkiezingen, blikt in een open brief aan de leden terug op de campagne in 2017 en vertelt over de plannen voor komend jaar.

GroenLinks Vlaardingen wil ook onderzoek Rotterdam Airport checken

Sinds gebleken is dat het onderzoek gedaan voor Lelystad Airport fouten bevat wordt er nu ook nagegaan of de luchtvaartonderzoeken voor Schiphol en Maastricht diezelfde fouten bevat. GroenLinks Vlaardingen vraagt het college (zie hieronder) om het onderzoek gedaan voor Zestienhoven / Rotterdam The Hague Airport (RTHA) kritisch te bekijken voordat er voor dit vliegveld een nieuw luchthavenbesluit wordt genomen.