Nieuws over Raoul Kleijwegt

Zaterdag 4 maart gaat GroenLinks huis-aan-huis in Maassluis

Zaterdag 4 maart 2017 gaat GroenLinks huis-aan-huis in Maassluis

Afgelopen zaterdag is GroenLinks Vlaardingen wederom de stad in gegaan om huis-aan-huis campagne te voeren. Met een enthousiaste groep vrijwilligers zijn we de Oostwijk in getrokken. Hier hebben we met bewoners gesproken over wat voor hen belangrijke thema's zijn bij de komende verkiezingen van 15 maart. Komende zaterdag gaan we Maassluis in.

GroenLinks huis aan huis in Maassluis

GroenLinks huis aan huis in Maassluis - 18 februari 2017

GroenLinks ging ook zaterdag 18 februari weer deur tot deur. Ditmaal in Maassluis. Na het verdelen van het materiaal konden we op pad. De reacties van de mensen bleken zeer positief.

Veel sympathie voor GroenLinks in Vlaardinger Ambacht

Huis-aan-huis campagne GroenLinks Vlaardingen - 11 februari 2017

Afgelopen zaterdag is GroenLinks Vlaardingen onze stad in gegaan om huis aan huis campagne te voeren. Met een gezellige club, ondersteund door aspirant Kamerlid Arno Bonte, zijn we Vlaardinger Ambacht ingetrokken. Hier hebben we met de mensen gesproken over wat voor hen belangrijke thema’s zijn bij de verkiezingen van 15 maart. Doe ook 18 februari mee als we in Maassluis campagne gaan voeren. Geef je op!