GroenLinks kandidatenlijst 2006 bekend

GroenLinks Vlaardingen is er klaar voor. Klaar voor de verkiezingen van 7 maart 2006 wel te verstaan. Het programma ligt bij de drukker, en hoewel GroenLinks al vier jaar campagne voert start binnenkort de verkiezingscampagne.
Vol vertrouwen zijn we op een goede afloop en om dat te bewijzen stellen wij u de kandidaten voor, die lijst 6 vullen.

Oude getrouwen en nieuwe gezichten, maar ook kandidaten die hun naam willen verbinden aan GroenLinks.Als lijsttrekker is door de leden aangewezen:Ben van der Velde, tevens wethouderskandidaatJack Tsang, de huidige fractievoorzitter, staat op nr. 2Corrie Kortleven, het huidige fractielid en actief in de stad, op nr. 3Kees Borsboom, lid van veel besturen en ondernemer, op nr. 4Jan Robberegt, terug van weggeweest, staat op nr. 5Nelleke van der Luit, een supervrijwilliger, op nr. 6Emmeline Mooij, wie kent haar niet, op nr. 7Mandy den Outer, aanstormend jong talent staat op nr. 8Anja Hoogewerff, onze webmaster op nr. 9Verder in alfabetische volgorde onze 19 lijstduwers:10. Jalal Al-Baz11. Claudia Berghout12. Look J. Boden13. Ed Boender14. Moestapha Bouchrit15. Kees Clement16. Rob Hart17. Rob van Herwaarden18. Loes van Hutten19. Arnold van Kalken20. Dany Kerst-Fernandez21. Jan van der Kolk22. Anne Kuipers23. Hans Molenkamp24. Sahra Muse25. Ineke Nieuwstraten26. Kees Nieuwstraten27. Arie Voorburg28. Ada van der Zwart-KortlevenVoor informatie:Campagneleider Kees Borsboom tel. 06 22 45 888 3of Ben vd Velde tel.: 06 224 18 68 5