Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. GroenLinks kandidatenlijst 2006 bekend

GroenLinks Vlaardingen is er klaar voor. Klaar voor de verkiezingen van 7 maart 2006 wel te verstaan. Het programma ligt bij de drukker, en hoewel GroenLinks al vier jaar campagne voert start binnenkort de verkiezingscampagne.
    Vol vertrouwen zijn we op een goede afloop en om dat te bewijzen stellen wij u de kandidaten voor, die lijst 6 vullen.

2. Raadsverkiezingen 7 maart 2006 - verzamelpagina

'GroenLinks werkt!' is de titel van het programma. De eerste regel van hoofdstuk één: "Vlaardingen is een goede stad om te wonen en te werken. En de moeite waard om verder te verbeteren." Kortom: "Vlaardingen, de stad waar GroenLinks voor gaat."

3. ÉÉN JAAR WMO - HOE VERDER?

De werkconferentie over de WMO die het wetenschappelijk bureau van GroenLinks a.s. zaterdag 9 februari organiseert is niet alleen bestemd voor GroenLinks wethouders en raadsleden maar ook voor andere belangstellenden. De Vlaardinger FRED VERDOUW, bekend als onafhankelijk vrijwilliger/ hulpverlener, treedt op in een van de workshops.

4. GroenLinks over de Voorjaarsnota 2007

"Er is héél veel sociaal, weínig milieuaandacht, en met de cultuur gaat het nog niet écht goed." Zo begon Jack Tsang zijn Algemene Beschouwing tijdens de raadsvergadering van 4 juli. Hier zijn tekst 1e termijn.