Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. Voorjaarsnota 2014 - GroenLinks komt met alternatieve begroting

GroenLinks ("bezuinigingen geen onontkoombaar natuurverschijnsel") heeft haar uitgebreide reactie op de voorjaarsnota 2014 op papier gezet. GroenLinks is tegen de voorgenomen bezuinigingen en geeft een dekking aan om de begroting 2015 toch sluitend te hebben. Een uitgebreide visie op de stad en een alternatieve begroting.

2. GroenLinks kandidatenlijst 2006 bekend

GroenLinks Vlaardingen is er klaar voor. Klaar voor de verkiezingen van 7 maart 2006 wel te verstaan. Het programma ligt bij de drukker, en hoewel GroenLinks al vier jaar campagne voert start binnenkort de verkiezingscampagne.
    Vol vertrouwen zijn we op een goede afloop en om dat te bewijzen stellen wij u de kandidaten voor, die lijst 6 vullen.

3. GroenLinks motie aangenomen: fietsbeleid integreren in alle gemeentelijke beleidsterreinen

Vlaardingen heeft de eerdere notitie van GroenLinks over fietsbeleid omarmd en dat als uitgangspunt genomen voor het nu geldende fietsbeleid. Toch is de fractie van Groenlinks er niet gerust op dat ‘veilig comfortabel fietsen’ bij het opstellen van plannen bij alle gemeentelijke diensten goed 'tussen de oren zit'. Daarom willen we dat meer sturing geven, te beginnen bij bestemmingsplannen. Bovendien zijn snelfietswegen een belangrijk opkomend fenomeen en willen we dat Vlaardingen daarvan niet verstoken blijft.

4. GroenLinks: Aanleg A4 - van de regen in de drup!

GroenLinks fractievoorzitter Jack Tsang meldde, vooraf aan de raadsvergadering van donderdag 15 juni in een brief aan het college, niet gelukkig te zijn met de stroomversnelling waarin de besluitvorming rond de A4 is geraakt. Zowel over de procedure als inhoudelijk zijn nog tè veel onbeantwoorde vragen.

5. GroenLinks over de Voorjaarsnota 2007

"Er is héél veel sociaal, weínig milieuaandacht, en met de cultuur gaat het nog niet écht goed." Zo begon Jack Tsang zijn Algemene Beschouwing tijdens de raadsvergadering van 4 juli. Hier zijn tekst 1e termijn.