Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. Doe mee met ‘Warme Truiendag’ op vrijdag 7 februari!

Doe mee met 'Warme truiendag 2014!'

Een nationale energiebesparingsactie van Het Klimaatverbond & Greenchoice! Zet de verwarming lager, trek een warme trui aan en bespaar - zonder verlies van comfort - 7% energie per graad en dus 7% CO2 uitstoot. Ook in Vlaardingen worden een aantal acties gehouden, onder andere ’s middags op het Kindcentrum Prins Willem Alexander (PWA) in de Westwijk waarbij wethouder Jan Robberegt aanwezig zal zijn.

2. GroenLinks Vlaardingen presenteert een 'Green Deal'

In de gemeenteraad van donderdag 2 april wordt het collegevoorstel "Lokale aanpak economische recessie" behandeld. Met de 'Green Deal' die GroenLinks presenteert wordt op een sociale, groene en duurzame manier twéé samenhangende, crisissen, de recessie èn de klimaatcrisis, tegelijkertijd aangepakt!

3. Visie college op de vitalisering van de binnenstad

Wat GroenLinks betreft een notitie die met de centrale gedachte 'het verbinden van oud en nieuw' goed scoort. Desondanks ontbreken volgens GroenLinks enkele fundamentele punten. Eerder hebben wij in zeven punten onze visie neergelegd en nu kijken we wat ervan terecht is gekomen. Op detail valt er ook nog wel het een en ander aan te vullen. Kortom, we zijn goed op weg, maar het kan nóg beter!