Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. Ook Luchtwachter worden voor Milieudefensie? Geef je op!

Afgelopen zomer won Milieudefensie de rechtszaak tegen de Nederlandse Staat voor gezonde lucht. De regering en gemeenten moeten nu snel aan de slag om de luchtkwaliteit te verbeteren. Maar doen ze dat echt? Dat gaat Milieudefensie vanaf januari 2018 met een Luchtwacht van zoveel mogelijk mensen in de gaten houden. Sluit je aan!

2. GroenLinks maakt zich zorgen over de Marathonweg en haar bewoners

Op 24 oktober 2017 heeft de Vereniging Leefbaarheid Marathonweg e.o. een brief aan het college gericht waarin de Vereniging haar ongenoegen aan het College bekend maakt naar aanleiding van de ontstane situatie met betrekking tot de Denktank Marathonweg. De GroenLinks fractie is erg geschrokken van deze brief en de daarin geschetste feiten. Daarom hebben wij het College om opheldering gevraagd over de ontstane gang van zaken - zie de art. 36 vragen hieroner.

3. Vlaardingen in actie tegen BTW-verhoging

Geen BTW-verhoging - teken de petitie

De Vlaardingse afdelingen van GroenLinks, PvdA en SP gaan gezamenlijk de strijd aan tegen de verhoging van het BTW-tarief. Aanstaande zaterdag zijn zij te vinden op de weekmarkt op het Veerplein. Bij de BTW-marktkraam kan iedereen zijn handtekening komen zetten tegen het plan van Rutte III om het 6%-tarief te verhogen naar 9%.

4. GroenLinks Vlaardingen wil ook onderzoek Rotterdam Airport checken

Sinds gebleken is dat het onderzoek gedaan voor Lelystad Airport fouten bevat wordt er nu ook nagegaan of de luchtvaartonderzoeken voor Schiphol en Maastricht diezelfde fouten bevat. GroenLinks Vlaardingen vraagt het college (zie hieronder) om het onderzoek gedaan voor Zestienhoven / Rotterdam The Hague Airport (RTHA) kritisch te bekijken voordat er voor dit vliegveld een nieuw luchthavenbesluit wordt genomen.