Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. GroenLinks doet mee aan de coalitieonderhandelingen

Donderdag 19 april hebben informateurs Frans Hoogendijk (ONS.Vlaardingen) en Arnout Hoekstra (SP) hun conclusies gepresenteerd na de gesprekken die afgelopen week met de partijen hebben plaatsgevonden. Een coalitie met ONS.Vlaardingen, SP, VVD, GroenLinks en het CDA lijkt volgens hen het meest voor de hand liggend.

2. GroenLinks vindt voorgenomen bomenkap zeer onverstandig en stelt het college vragen

GroenLinks stelt dat voorgenomen bomenkap zeer onverstandig is en stelt het college vragen - 19 maart 2018

Onze luchtkwaliteit in en om Vlaardingen komt door de aanleg van steeds meer snelwegen en het toenemende vrachtverkeer steeds meer onder druk te staan. Daar komt ook nog eens onze ligging ten opzichte van de Waterweg, de scheepvaart en de industrie bij. Voor GroenLinks alle reden om de luchtkwaliteit zeer serieus te nemen en onze groene gebieden juist te willen versterken en zuinig te zijn op onze bomen. GroenLinks is ontsteld over het voornemen om 44 bomen rond de rivierzone te willen kappen en stelt het college daarom vragen.

3. GroenLinks 3-puntenplan - Bewoners meer invloed geven

GroenLinks Vlaardingen heeft vertrouwen in mensen en wil dat bewoners meer te zeggen krijgen over hun eigen stad en buurt. De partij doet daarom in haar verkiezingsprogramma veel voorstellen om bewoners mee te laten beslissen over de inrichting van hun stad. GroenLinks presenteert een 3-puntenplan met concrete voorstellen om bewoners méér invloed te geven.

4. Vier Scoutinggroepen volgens college in één gebouw? GroenLinks is ontsteld en stelt vragen

Vier Scoutinggroepen volgens college in één gebouw? GroenLinks is ontstelt en stelt vragen - 12 maart 2018

Vrijwilligers van de vier scoutinggroepen werken al jaren samen met een architect aan de ontwikkeling van vier nieuwe, duurzame gebouwen. En nu ineens een bericht in het AD dat de gemeente deze nieuwbouw te duur vindt en op de rem trapt. Naast de vele vragen die dit oproep bij de fractie van GroenLinks (zie hieronder) is daarom natuurlijk ook de vraag: Waarom is er hierover geen tussentijds bericht naar de raad gekomen met een update over de stand van zaken?

Lees de GroenLinks vragen