Foutmelding

De opgevraagde pagina bestaat helaas niet.

Pagina niet gevonden

Zoekresultaten

1. Wat bereikte GroenLinks in de regio Rijnmond

Kees Borsboom

GroenLinks Rijnmond maakt met het oog op de gemeenteraadsverkiezingen een serie artikelen waarin de verschillende fracties die deel uitmaken van het samenwerkingsverband GroenLinks Rijnmond worden voorgesteld. In deze artikelen geven de huidige fractievoorzitters een overzicht van wat zij de afgelopen vier jaar hebben bereikt en de lijsttrekkers een vooruitblik op wat zij de komende vier jaar willen bereiken.

2. Successen van GroenLinks - een terugblik op 8 jaar

GroenLinks heeft voor het eerst in haar Vlaardingse geschiedenis deelgenomen aan twee college’s. Het is zinvol om daar nu - februari 2010 - eens op terug te kijken! De wereld is alweer veranderd bij deze terugblik is dat goed merkbaar.
    Een optimistische conclusie: Vlaardingen is er afgelopen acht jaar beter op geworden. GroenLinks heeft zin in de toekomst!

3. Goed om te weten, leuk om te lezen…...

Op de laatste dag voor de verkiezingen nog wat divers verkiezingsnieuws.....
    Van “Paul Rosenmöller stemt op Groenlinks”, tot “Nederlander wil bier drinken met Femke Halsema”; van Rutte die niet reageerde, tot stembekentenissen op onder andere Mariko Peters.

4. GroenLinks reactie op 'Dierenleed in 't Hof'

In een reactie op de brandbrief van drs. Jilis en Wil van Delsen over dierenleed in 't Hof stelt GroenLinks onder andere het van belang te vinden dat B&W uitgebreid op hun brief in zal gaan. Naast maatregelen in de orde van handhaving en goed beheer hecht GroenLinks ook veel belang aan meer preventieve maatregelen, zoals een uitbreiding van de activiteiten van het Natuur- en Milieu Educatie Centrum. Hieronder deze reactie.

5. Successen van GroenLinks - een terugblik op 8 jaar

GroenLinks heeft voor het eerst in haar Vlaardingse geschiedenis deelgenomen aan twee college’s. Het is zinvol om daar eens op terug te kijken! De wereld is alweer veranderd bij deze terugblik is dat goed merkbaar.
    Toch een optimistische conclusie: Vlaardingen is er afgelopen acht jaar beter op geworden. GroenLinks heeft zin in de toekomst!