Op maandag 14 november komt Jesse Klaver naar Arminius in Rotterdam om met de aanwezigen in de zaal in gesprek te gaan over onze samenleving. Heb je een vraag voor Jesse of ben je benieuwd naar zijn plannen? Schrijf je dan hier in en ga met ons mee naar de meet-up!

Tijdens de vorige edities zat de zaal steeds lekker vol en was de sfeer gemoedelijk en open. Dit zal in Rotterdam zeker niet anders zijn. De meet-up is voor iedereen. Kom dus vooral samen met iemand die kennis wil maken met de onderwerpen van GroenLinks! Je hoeft geen lid te zijn om hierbij te zijn.

Plaats en tijd
De deuren van Arminius (Museumpark 3, Rotterdam) gaan om 19:00 uur open en we starten om 19:30 uur. Na afloop is er genoeg tijd om na te praten met een drankje.

Gezamenlijk ernaar toe? Dat kan!
Als je mee gaat naar de meet-up en het leuk vindt om gezamenlijk met andere GroenLinksers te reizen, laat dit dan even per mail weten aan Neill Voorburg, campagneleider in Vlaardingen.
Kom je voor het eerst? We vangen je graag op en laten je kennis maken met de mensen in onze afdeling.
We verzamelen om 18:25 uur op station Vlaardingen Oost spoor 2. Laten we wederom met een leuke grote groep afreizen, deze keer naar Rotterdam.
Vergeet dus vooral niet om in te schrijven! De entree is gratis.

Tot ziens bij de meet-up :-)