Door Jesse Klaver werd het concept GroenLinks verkiezingsprogramma ‘Tijd voor verandering’ afgelopen 6 september op succesvolle wijze gepresenteerd. GroenLinks als beweging gaat Nederland veranderen! Dat doen we door de verkiezingen te winnen volgend jaar maart!

Over het verkiezingsprogramma moeten we ons als GroenLinks nog uitspreken op het congres van 12 november. Gaan we met dit programma van Nederland een daadwerkelijk duurzame, sociale en rechtvaardige samenleving maken?

Amendementen indienen
Mocht je ideeën hebben om het verkiezingsprogramma te verbeteren dan kan je een amendement indienen. Klinkt ingewikkelder dan het is. Met 15 leden kan je al een voorstel voor verandering indienen waar vervolgens over gestemd wordt op het komende GroenLinks congres op 17 of 18 december a.s. (meer info volgt)..

Heb je het gevoel dat er zaken ontbreken in het verkiezingsprogramma? Of dat ze er niet scherp genoeg instaan? Wil je het basisinkomen erin hebben? Of meer radicale maatregelen om de transformatie te bewerkstellig naar een duurzame samenleving? Of vindt je het schrappen van de eigen bijdrage in de zorg niet ver genoeg gaan?

Kom dan de 29ste september ’s avonds om 20.00 uur langs op de fractiekamer van GroenLinks. En hou het weekend 17/18 augustus vrij voor het groenLinkscongres!

_______________________________________________________________________

20.00 uur - Fractiekamer GroenLinks Vlaardingen – Waalstraat (zij-ingang Stadshuis)

Voor meer informatie: Maurice van Beers, 06-33782727